English

غلامرضا ابدالی خبر داد:

پسماند های عادی و ویژه پالایشگاه گاز ایلام طبق دستورالعمل ها مدیریت می شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: پسماند های عادی و ویژه پالایشگاه گاز ایلام بر اساس دستورالعمل ها به صورت صحیح مدیریت می شوند.

پسماند های عادی و ویژه پالایشگاه گاز ایلام طبق دستورالعمل ها مدیریت می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، غلامرضا ابدالی در دیدار مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: رعایت ملاحضات زیست محیطی در پالایشگاه گاز ایلام در حال حاضر نسبت به سنوات گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده و علاوه بر مدیریت صحیح پساب، پسماندهای عادی و ویژه پالایشگاه نیز بر اساس دستورالعمل ها به صورت صحیح مدیریت می شوند.

وی اظهار داشت: 91 هزار متر مکعب فاضلاب صنعتی ناشی از فعالیت پالایشگاه گاز ایلام در تصفیه خانه فاضلاب پالایشگاه پس از تصفیه اصولی و رعایت استانداردهای محیط زیست به محیط تخلیه می شوند.

همچنین مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه با اقدامات انجام شده تلاش می شود این پالایشگاه در لیست صنایع سبز استان قرار گیرد،گفت: هدف ما در سال جاری این است که تمام آلاینده های خروجی را به حد مجاز تعیین شده برسانیم و در لیست صنایع سبز قرار بگیریم.

دکتر روح اله نوریان در این دیدار افزود: در سال جاری پروژه مطالعات و اجرای طرحTGTU حذف پیشرفته گوگرد از دودکش های واحد SRU انجام و آلایندگی هوای پالایشگاه ناشی از فعالیت واحد گوگرد زدایی نیز به حد مجاز استاندارد زیست محیطی رسیده است.

وی اظهار داشت: مسئولین پالایشگاه تمام توان خود را برای حفظ محیط زیست منطقه بکار گرفته اند و هم اکنون این واحد صنعتی هیچگونه آلودگی زیست محیطی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی