English

روح اله نوریان خبر داد:

مسعود مرشدی کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: مسعود مرشدی رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام بعنوان کارمند نمونه سال ۱۳۹۸ شرکت ملی گاز ایران انتخاب شد.

مسعود مرشدی کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله نوریان در مراسم تجلیل از کارمند نمونه این پالایشگاه با اشاره به اینکه همه کارکنان این واحد صنعتی در سال جهش تولید با فعالیت مستمر و تلاش و کوشش در زمینه های مختلف خوب درخشیدند و در زمینه های مختلف  رتبه برتر را در بین پالایشگاه های گاز کشور کسب کردند،افزود: اهدای لوح تقدیر به رئیس تعمیرات با توجه به شایستگی و تلاش خستگی ناپذیر ایشان به معنای تقدیر ازهمه کارکنان این شرکت است.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید همه کارکنان در قسمت های مختلف تلاش کردند که تولیدات این واحد صنعتی افزایش یابد ، اظهار داشت: افزایش چند برابری محصولات تولیدی این پالایشگاه در سایه تلاش و کوشش همکاران محقق شده است که قابل تقدیر و قدردانی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با همت و تلاش همکاران درقسمت های مختلف می توان به نتایج خوب دست یافت، تصریح کرد: در سال ۹۹ همه واحدها اعم از واحدهای پشتیبانی و عملیاتی با تلاش مستمر خود در انجام وظایف محوله توانستند تولیدی پایدار را برای شرکت رقم بزنند.

نوریان به فرآیند انتخاب کارمند نمونه دراین شرکت که براساس شاخص های مدون وزارت نفت صورت می گیرد،خاطرنشان کرد: همه کارکنان این پالایشگاه نمونه هستند، در سال جهش تولید خوب درخشیدند و انتظار می رود در سالهای آینده این رویه ادامه داشته باشد تا شاهد پیشرفت همه جانبه این واحد صنعتی در زمینه های مختلف باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه