English

غلامرضا ابدالی خبر داد:

جایگاه دفن زباله سرابله فاقد استاندارد لازم است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با اشاره به اینکه جایگاه دفن زباله شهر سرابله استاندارد نیست،گفت: شهر سرابله در حال حاضر فاقد مرکز دفن استاندارد زباله های شهری است.

جایگاه دفن زباله سرابله فاقد استاندارد لازم است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در جلسه وبینار با دبیران و اعضای سمن های محیط زیستی شهرستان چرداول، افزود: پس از ورود معارضین جایگاه دفن زباله سابق و خلع ید شهرداری از محل مذکور، پس از یک سال، سرابله کماکان فاقد جایگاه مناسب دفن زباله شهری است و اکنون به عنوان یک چالش محیط زیستی در شهرستان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت:برای مدیریت صحیح پسماندهای شهر سرابله تاکنون بیش از هفت کارگروه مدیریت پسماند استانی و هشت کارگروه شهرستانی برگزار شده که هر بار با تعیین جایگاه جدید مطابق با استانداردهای زیست محیطی به علت وجود معارضین محلی از احداث جایگاه جدید، خودداری شده است.

ابدالی ادامه داد: علیرغم مشکلات پیش آمده در موضوع تعیین و احداث جایگاه سرابله در حال حاضر پسماندهای شهری به جایگاه دفن زباله شهری ایلام منتقل می شوند و برای تعیین جایگاه جدید، تلاش های جدی با همکاری مسئولین استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: رایزنی ها برای احداث کارخانه کمپوست شهر ایلام در حال انجام است و بزودی عملیات احداث آن شروع خواهد شد که با احداث این واحد، مشکلات پسماند شهرهای شمالی استان بخصوص سرابله برای همیشه حل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه