English

سرهنگ کهزادی اعلام کرد:

آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی ایلام تعطیل شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تعدادی از شهرستان های استان از تعطیلی آموزشگاه های رانندگی و اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان ها خبر داد.

آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی ایلام تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان های ایلام ، دهلران ،ایوان ،آبدانان و چرداول و وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان های مهران ،بدره ، دره شهر ،سیروان ،ملکشاهی و هلیلان ،فعالیت آموزشی کلیه آموزشگاه های رانندگی در این شهرستان ها تا اطلاع ثانوی متوقف است.

وی به اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی اشاره کرد و اظهار داشت:براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای غیربومی  و خروج خودروهای بومی از شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمدید طرح محدودیت های شبانه از ساعت 22شب تا ساعت 3صبح درکلیه شهرستان ها بدون توجه به رنگ بندی خبر داد و خاطرنشان کرد: تردد شبانه خودروها از ساعت 22 شب تا ساعت سه صبح در کلیه شهرستانهای استان بدون توجه به رنگ بندی کرونایی ، ممنونع می باشد.

سرهنگ کهزادی  تصریح کرد:پلیس ضمن جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای مذکور، در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد ،خودروهای متخلف در هر 24ساعت با جریمه 10 میلیون ریال در شهرهای قرمز و مبلغ 5 میلیون ریال درشهرهای نارنجی اعمال قانون خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه