English

سرهنگ کهزادی خبر داد:

تغییر رنگ بندی شهرها در تشدید اعمال محدودیت های ترافیکی تاثیرگذار است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:تغییر رنگ بندی شهرستان ها بر تشدید اجرای محدودیت های ترافیک در مبادی ورودی و خروجی آن شهر تاثیرگذار است.

تغییر رنگ بندی شهرها در تشدید اعمال محدودیت های ترافیکی تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: باتوجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت قرمز کرونای از امروز مقررات منع آمد وشد در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان تشدید می شود.

وی افزایش میزان سفرهای نوروزی به این شهرستان تاریخی وهمجواری با استان خوزستان، شهرستان دهلران را از جمله دلایل افزایش تعداد مبتلایان وعامل تغییر رنگ این شهرستان عنوان و از مهمانان نوروزی خواست قبل از اتمام تعطیلات نوروزی و هرچه سریع تر این شهرستان را ترک کنند.

رئیس پلیس راهوراستان خاطرنشان کرد:بارها از طریق رسانه های جمعی موضوع منع تردد و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی اطلاع رسانی شده بنابراین دیگر هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست ودر صورت سفر قطعا براساس قانون با ناقضان پروتکل های بهداشتی برخورد می شود.

سرهنگ کهزادی درادامه با بیان اعمال جریمه صرفا برای مسافران غیربومی شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی است؛ افزود،طبق ابلاغیه ستاد مقابله باویروس کرونا استان دو شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و شهرستان چرداول در وضعیت نارنجی قراردارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در خاتمه یادآور شد، مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲شب تا ۳صبح در کلیه معابر درون شهری ایلام و شهرستان های تابعه تا ۱۵فرودین اعمال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه