English

سرهنگ ابوالفضل کهزادی خبر داد:

ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور ناجا از طریق سامانه ۱۹۷ در سراسر کشور با مردم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور ناجا از طریق سامانه 197 در سراسر کشور خبر داد.

ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور ناجا از طریق سامانه 197 در سراسر کشور با مردم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: در پی تماس های مکرر و مراجعات حضوری شهروندان برای ملاقات با مسئولان پلیس راهور ناجا و استان و جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات آنان و در اجرای برنامه ابلاغی سالیانه، در نظر است جلسه ارتباط مستقیم مردم با رئیس پلیس راهور ناجا برگزار شود.

وی اظهار داشت: این جلسه با حضور رئیس پلیس راهور ناجا و معاونان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و بصورت غیرحضوری از طریق تلفن 197 در ستاد پلیس راهور ناجا و همزمان با حضور روسای پلیس راهور و راه استان ها در دفاتر نظارت همگانی استانهای سراسر کشور در روز سه شنبه مورخ 12 اسفند از ساعت 10 صبح الی  12 ظهر برگزار می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطرنشان کرد: شهروندان در استان ایلام می توانند همزمان با سراسر کشور در ساعت و تاریخ فوق بصورت غیر حضوری از طریق تلفن 197، با روسای پلیس راهور و پلیس راه استان ایلام و جهت تماس با رئیس پلیس راهور ناجا و معاونین در ستاد پلیس راهور ناجا، از طریق شماره تلفن 21864444 - 021 تماس حاصل و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهدی توفیقی

    با عرض سلام خدمت مدیرت محترم راهور ،اینجانب موقع برگشت از محل کار به منزل ساعت 21:14توسل پرسنل شما به علت محدودیت تردد شبانه جریمه شدم درست هست و جریمه قانونی هست ولی واقعا انصاف کجاست به خاطر ده دقیقه که تا پیامک دریافت کنم منزل رسیده و جریمه بشویم ،لطفا مردم را درک فرمائید در این روزهای بد.

    • رضا

      بخدا قسم این جریمه های سنگین با این وضعیت مملکت برای قشر کم درامد جامعه که برای رفت آمد به سرکارشان وضع می شود هرروز خشم ملت رادوبرابر می کند ویک روزی این خشم خروشان دامن مملکت را خواهد گرفت

  • ابوالفضل عرفان پور

    سلام پلیس خوب من یک بچه ی ۱۲ ساله هستم که که عاشق پلیس هاهستم وکل ماشین هارواسم ها ماشین هارواسم هاشون روبلدم

  • امین الله فرزادنیا

    با سلام وخسته نباشید به ریاست محترم راهنمایی و رانندگی کل تنها خواهش این بنده حقیر اینه. به خاطر برف شدید در این هفته اخیر امکان مردم عزیز به شهر مقدور نبوده برای پرداخت خلافی یه هفته دیگه تمدید کنه تا به طرح نصف کردن پرداخت خلافی برسیم. با تشکر فراوان. ممنون






دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه