English

محمد علی اکبری خبر داد:

دانشگاه ایلام میزبان کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا

رئیس دانشگاه ایلام گفت: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مجازی و مشترک با دانشگاه UTM مالزی، در 9 محور و بصورت مجازی 19 و 20 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

دانشگاه ایلام میزبان کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام افزود: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی و با همکاری دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در 9 محور برگزار می شود، اظهار داشت: تاریخ بیماری‌های همه‌گیر از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغییرات اجتماعی، کرونا و مسائل اقتصادی و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و تفکرات مذهبی، کرونا و توریسم و ورزش، کرونا و سیاست و امنیت و ارتباطات بین‌المللی، کرونا و روابط خانوادگی و جنبه‌های روحی و روانی و کرونا و اقدامات پزشکی و بهداشتی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 اسفند بصورت مجازی برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: در این کنفرانس محققین رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی از سراسر جهان با ارائه 101 مقاله در 33 پنل تخصصی حضور خواهند داشت.

علی اکبری با اشاره به اینکه  برای مراسم افتتاحیه کنفرانس برنامه ریزی متنوعی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه دکتر سید احمد رضا خضری استاد تمام دانشگاه تهران، دکتر عباس احمدوند عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حاجی ادریس، دکتر عارف صالح و دکتر انصار از کشور مالزی، دکتر ترحان و دکتر ارگور از کشور ترکیه و اینجانب بعنوان سخنرانی کلیدی مطالب مورد نظر خود را ارائه خواهیم داد و سپس دیگر برنامه‌ها اجرا می‌گردد.

وی بضمن دعوت از اساتید، نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس، گفت: حضور محققین صاحب نام داخلی و جهانی در این کنفرانس و سطح بالای مقالات ارائه شده، متضمن فرصتی بی نظیر جهت تبادل نظر جهت تبیین پیامدهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی کرونا در ایران و جهان است.

رئیس دانشگاه ایلام افزود:همه علاقمندان در سطح کشور و استان درخواست می‌گردد از ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه برنامه‌های روز اول کنفرانس را از طریق لینک کنفرانس در فیسبوک به آدرس: https://fb.me/e/PdMaUKKS، یوتیوب به آدرس: https://youtu.be/RZK8vD1ixaE و وبسایت همایش به آدرس: https://humanities.utm.my/islamic/icctme2021/  ملاحظه کنند.

علی اکبری با اشاره به اینکه با توجه به اختلاف زمان کشور مالزی با ایران، از علاقمندان و شرکت کنندگان درخواست می‌گردد که لیست برنامه‌های کنفرانس و بخصوص ساعات اجرای برنامه‌ها را با دقت مطالعه کنند،اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی تاثیرات جهانی کرونا دومین کنفرانس بین‌المللی دانشگاه ایلام در طی سه سال گذشته و سومین کنفرانسی است، که در دانشگاه ایلام بصورت مجازی برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه