English

رئیس دانشگاه ایلام در تجمع اعتراضی به سخنان ترامپ:

ما همیشه توانسته ایم از تهدیدات آمریکا برای ایجاد وفاق استفاده کنیم

رئیس دانشگاه ایلام گفت: تهدیدات نشان داد برجام یک پیروزی ملی بوده و میزان عصبانیت ترامپ نشان دهنده میزان توفیق ملت در تصویب برجام است.

ما همیشه توانسته ایم از تهدیدات آمریکا برای ایجاد وفاق استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار موج، "محمدعلی اکبری" رئیس دانشگاه ایلام ظهر امروز در جمع دانشجویان معترض به یاوه گویی های ترامپ، گفت: تهدیدات ترامپ باعث شد انچه که ماه اینده قرار بود در راهپیمایی ایجاد شود زودتر اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه من معتقدم تهدیدات ترامپ می تواند برای منافع ملی ایران یک فرصت باشد، اظهار داشت: تهدیدات نشان داد برجام یک پیروزی ملی بوده و میزان عصبانیت ترامپ نشان دهنده میزان توفیق ملت در تصویب برجام است.

علی اکبری افزود: فرصت دیگری که از قبل برجام ایجاد شده انسجام ملی است که امروز از پس تهدیدات آمریکا ایجاد شده به گونه ای که همه تشکل های دانشجویی امروز همصدا با هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه این انسجام ملی برای ملت ما برکات خود را دارد، تصریح کرد: ما همیشه توانسته ایم از تهدیدات امریکا برای ایجاد وفاق و به نتیجه رساندن ما می توانیم استفاده کنیم و این بار نیز همین طور خواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه دانشجویی حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران اعلام می دارد، خاطرنشان کرد: اگر روزی آمریکا تصمیم گرفت برای این تصمیم جهانی تغییری پیش بینی کند یقینا با اقدام مناسب ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به عدم همراهی جامعه جهنی با یاوه گویی های ترامپ اظهار داشت: جای خرسندی است که مواضع ترامپ با حداقل پشتیبانی جهانی مواجه شده است و کشورهایی از این موضوع حمایت کردند که حداقل جایگاه جهانی را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه