English

وزیر کشور در بندرعباس:

حفظ انسجام ملی با صداقت و عدالت مسئولان استمرار می یابد

وزیر کشور گفت:حفظ و استمرار انسجام ملی با پیگیری مشکلات معیشتی مردم و صداقت و عدالت مسولان با مردم استمرار می‌یابد.

حفظ انسجام ملی با صداقت و عدالت مسئولان استمرار می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم معارفه استاندار جدید هرمزگان گفت: مهمترین رکن و محور امنیت،حفظ انسجام ملی است که دشمنان با توجه نقطه قوت ایران در حوزه امنیتی از دست اندازی به کشور و ناامنی ناکام ماندند.

وی افزود: حفظ و استمرار انسجام ملی با پیگیری مشکلات معیشتی مردم و صداقت و عدالت مسولان با مردم استمرار می‌یابد.

عدم توازن بودجه‌ای چالش اکثر استان های کشور

وزیر کشور با اشاره به عقب افتادگی و عدم توازن بودجه‌ای در کشور گفت: بیشتر مناطق و استانهای کشور در گیر عقب ماندگی و توسعه نیافتگی تاریخی و عدم توازن بودجه‌ای هستند.

رحمانی فضلی افزود: این عقب افتادگی و توسعه نیافتگی ریشه تاریخی در ۱۰۰ سال اخیر دارد.

وی گفت: پس از انقلاب اسلامی به رغم پیشرفت‌های زیادی در حوزه امنیتی، سیاسی، فرهنگی و خدمات رسانی متاسفانه در حوزه اقتصاد و بهره گیری از بازارهای دنیا، استفاده از تکنولوژی و جذب سرمایه گذار‌ی موفقیت چندانی نداشته است.

وزیر کشور افزود: برنامه اصلی دولت دوازدهم در حوزه سیاست داخلی حفظ انسجام و هماهنگی بین مسئولان و تحقق برنامه‌های اقتصادمقاومتی با تکیه بر اراده مردم و در سایه حمایت رهبری است.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار‌ی خارجی گفت:: تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد و اشتغال یک میلیون نفر در سال نیازمند جذب ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است که از توان دولت خارج است.

کاهش درآمد نفت و اجرای برنامه‌های بهداشتی و سلامت و کمک به صندوقهای بازنشستگی و پرداخت یارانه بودجه ایی برای کارهای عمرانی باقی نمی‌گذارد.

ضرورت انتصاب مشاوران مالی در دولت دوازدهم

وزیر کشور در دولت دوازدهم استانداران برای تحقق برنامه‌های اقتصادی باید مشاوران مالی منصوب کنند. رحمانی فضلی افزود: استان هرمزگان نیز با ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و دارا بودن ۱۴ جزیره می‌تواند به عنوان معین استان‌های دیگر مطرح شود.

وی با اشاره به عملکرد استاندار سابق گفت:در دوران مدیریت استاندار سابق کمترین اختلاف میان مسئولین استان داشتیم و استاندار سابق در اجرای سیاست‌های دولت موفق بوده است.

موفقیت استاندار جدید در سایه حمایت نمایندگان  استان

وزیر کشور گفت: تغییر استانداران برای تقویت مدیریت استان و ایجاد هماهنگی بیشتر میان مسئولان دولتی و نمایندگان است.

رحمانی فضلی افزود: موفقیت استاندار جدید نیز بدون حمایت معنوی نماینده، ولی فقیه در استان و همکاری و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق نخواهد شد و شائبه عدم هماهنگی از استاندار جدید پذیرفتنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه