English

سرهنگ دلاور القاصی مهر اعلام کرد:

تلاش پلیس ایلام برای دستگیری عامل شهادت ۲ نفر از کارکنان انتظامی دره شهر

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس برای دستگیری عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر در تلاش است، گفت: مردم در صورت مشاهده عامل شهادت ستوانیکم "روح اله باسره" و سرباز وظیفه "محمد مهدی دیرکوند"در هرجای کشور بلافاصله موضوع را از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

تلاش پلیس ایلام برای دستگیری عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: شامگاه روز شنبه مورخ 9 اسفند ماه، فردی شرور اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی پل گاومیشان شهرستان دره شهر  کرد که در پی آن 2 نفر از حافظان امنیت مردم و کارکنان این ایستگاه به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: عامل به شهادت ستوانیکم "روح اله باسره" و سرباز وظیفه "محمد مهدی دیرکوند" شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش مضاعف و بکارگیری حداکثری امکانات در پی دستگیری وی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با اشاره به دستور مقام قضائی در خصوص انتشار تصاویر این فرد شرور در کانال های خبری و فضای مجازی،می طلبد مردم در صورت مشاهده این فرد شرور در هر جای کشور قبل از هر اقدامی بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: با هر فردی که بخواهد امنیتی که حاصل دسترنج و از خود گذشتگی و  تلاش های شبانه روزی ماموران جان برکف نیروی انتظامی است را خدشه دار کند، برابر قانون با او برخورد خواهد شد.

وی خطاب به افرادی که با حمل سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی، اوباش گری و برهم زدن امنیت مردم کنند، خاطر نشان کرد: بدون شک پایان قدرت نمایی افراد هنجارشکن و شرور ، برخورد سخت قانونی است.

گفتنی است طبق گفته معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام تصویر عامل شهادت دو مامور نیروی انتظامی ایلام با دستور دادستان دره شهر (بدون پوشش) و برای شناسائی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه