English

مدیرعامل شرکت گاز ایلام در دیدار انتظامی استان:

شرکت گاز با گاز رسانی به مناطق مرزی استان در تأمین امنیت مشارکت کرده است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شرکت گاز استان با گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان در مناطق مرزی، در تأمین امنیت مشارکت کرده است.

شرکت گاز با گاز رسانی به مناطق مرزی استان در تأمین امنیت مشارکت کرده است

به گزارش  خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با ابلاغ مصوبه تکمیلی افزایش سرانه گاز رسانی به شهرها و روستاهای مرزی در دو سال گذشته تعداد زیادی از روستاهای مرزی که قبلا توجیح اقتصادی نداشتند، گازدار شدند.

وی اظهار داشت: این مناطق شامل روستاهای مرزی در شهرستانهای دهلران و مهران و بخش بولی در شهرستان چوار می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین گزارشی از عملکرد و وضعیت گازرسانی در حوزه های شهری، روستایی و صنایع تولیدی داد و اظهار داشت: هم اکنون 99 درصد جمعیت خانوار شهری و 94 درصد جمعیت خانوار روستایی استان از نعمت گاز شهری برخوردارند و تعداد 870 واحد صنعتی استان، کلیه شهرکهای صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مهران نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند و ازین طریق در کمک به جهش و استمرار تولید این واحدها به اقتصاد استان کمک شایانی شده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: با گازرسانی به مناطق باقیمانده شهری و روستایی استان و استفاده مردم از انرژی پاک گاز، علاوه بر کمک به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حتی رونق روستاها و مهاجرت معکوس، صرفه جویی و درآمد اقتصادی ناشی از جایگزینی مصرف سوخت های مایع و جلوگیری از قاچاق سوخت مرزی را به ارمغان خواهد آورد.

وی اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا، همکاران ما در این شرکت طبق روال گذشته به انجام امورات و خدمات رسانی به مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیکی و بصورت غیر حضوری توجه ویژه داشته اند و انجام خدمات مشتریان در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت حداکثری ایشان را در سرلوحه کار خود قرار داده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این دیدار گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در تأمین امنیت مشارکت کنند که در این راستا عملکرد شرکت گاز استان ایلام در گازرسانی به روستاها و بخش های محروم بخصوص روستاهای مرزی منجر به کاهش مهاجرت آنان شده است.

سرهنگ " دلاور القاصی مهر" فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه با گازرسانی به مناطق محروم و مرزی استان از مهاجرت آنان جلوگیری شده است، افزود: با گازرسانی به روستاهای مرزی، این مجموعه در تأمین امنیت پایدار مناطق مرزی مشارکت کرده که قابل تقدیر و قدردانی است.

وی خاطرنشان کرد: شاید این مشارکت در دید مردم قابل مشاهده نباشد ولی در دید نیروهای انتظامی و امنیتی، کار بزرگ وارزشمند و مشارکت قابل توجهی در تأمین امنیت پایدار بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه