English

عباس شمس اللهی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

رسانه ها می توانند در فرهنگ سازی کاهش مصرف گاز به مجموعه گاز کمک کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: اصحاب رسانه استان از جمله خبرگزاری ها، پایگاه های خبری ، روزنامه ها و نشریات محلی و بخصوص صدا و سیمای ایلام می توانند با فرهنگ سازی در کاهش و صرفه جویی در مصرف گاز توسط آحاد مختلف مردم به مجموعه شرکت گاز استان کمک کنند.

 رسانه ها می توانند در فرهنگ سازی کاهش مصرف گاز به مجموعه گاز کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود: عملکرد و همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در راستای فرهنگ سازی عمومی و جلب توجه مردم به استفاده صحیح و اصولی از این نعمت خدادادی می تواند در کاهش مصرف و صرفه جویی در گاز استان نقش موثری ایفا کند.

وی اظهار داشت: این مرکز با فرهنگ سازی و آموزش عمومی از طریق پخش محتوا در برنامه های مختلف سیما و رادیو استانی در استفاده ایمن و کاهش مصرف گاز توسط آحاد مختلف مردم به شرکت گاز استان کمک شایانی کرده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و تعامل مثبت صدا و سیمای استان با مجموعه شرکت گاز بخصوص در فصل سرد سال، با بیان اینکه کاهش حوادث ناشی از گاز، آموزش موارد ایمنی در مصرف، فرهنگ سازی استفاده صحیح، با اطلاع رسانی های به موقع از سوی این مرکز و سایر  اصحاب رسانه محقق شده است، افزود: صدا و سیما دارای پوشش گسترده و متنوعی از مخاطبین در سطح استان است و این شرکت برای تحقق کاهش مصرف گاز و جلوگیری از حوادث و خسارات مالی و منجر به فوت همشهریان،نیازمند ادامه همکاری بیشتر این مرکز تا پایان فصل زمستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین گزارشی از عملکرد و وضعیت گازرسانی در حوزه های شهری، روستایی و صنایع تولیدی داد و اظهار داشت: هم اکنون 99 درصد جمعیت خانوار شهری و 94 درصد جمعیت خانوار روستایی استان از نعمت گاز شهری برخوردارند و تعداد 870 واحد صنعتی استان، کلیه شهرکهای صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مهران نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: با گاز رسانی به مناطق باقیمانده شهری و روستایی استان و استفاده مردم از انرژی پاک گاز ، علاوه بر حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، صرفه جویی و درآمد اقتصادی ناشی از جایگزینی مصرف سوخت های مایع را برای کشور به ارمغان می آورد لذا ضرورت رعایت حداکثر دقت در مصرف و صرفه جویی گاز را برای همه ما دو چندان می سازد.

وی با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی این شرکت تاکنون بیش از 188 هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند ، اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا، این شرکت طبق روال گذشته به انجام امورات و خدمات رسانی به مشترکین از طریق میز خدمت الترونیکی و غیر حضوری توجه ویژه  داشته است و خدمات خود به مشتریان را در کمترین زمان ممکن انجام داده است.

در ادامه این دیدار بازوند مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شرکت گاز استان ایلام در خدمات رسانی مستمر و شبانه روزی به همشهریان و نیز ابراز خرسندی از اعلام رضایت حداکثری شهروندان از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط این شرکت، این تلاش و خدمت را نمونه بارز تلاش جهادی و خدمت به مردم دانست که دارای ارج و قرب معنوی است.

وی ضمن تأکید بر ادامه همکاری صدا و سیمای استان در این زمینه تا پایان فصل زمستان گفت: فرهنگ سازی و آموزش عمومی از وظایف ذاتی صدا و سیما در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در قبال شهروندان است.

در پایان این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان در خصوص پخش و تولید برنامه های مختلف خبری و اطلاع رسانی مرتبط با گاز و انرژی به همکاران خود دستورات موکد را صادر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه