English

سرهنگ دلاور القاصی مهر اعلام کرد:

شهادت مدافعان امنیت، سند دیگری از جنایات اشرار کور دل و خائنان است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شهادت مظلومانه مدافعان امنیت ایران اسلامی در شهرستان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

شهادت مدافعان امنیت، سند دیگری از جنایات اشرار کور دل و خائنان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ دلاور القاصی مهر" فرمانده انتظامی استان ایلام مراسم تشییع پیکر سروان سید روح الله باصره و سرباز وظیفه "سید مهدی دیرکوند" و در شهرستان دره شهربا بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با تمام اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد،افزود: پلیس با تمام اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد وهمکاران ما در نیروی انتظامی با جان خود برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه مدافعان امنیت ایران اسلامی در شهرستان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است،اظهار داشت:خبر جانسوز شهادت مدافعان وطن، شهید سروان "سیدروح الله باسره " و سرباز "محمد مهدی دیرکوند" از  فرزندان غیور و شجاع انتظامی دره شهر به دست اشرار کور دل موجب تأثر و تألم اقشار مختلف جامعه شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: شهدای عزیز ما در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیزمان با خون پاک خود در برابر تهدید کنندگان امنیت ایستادند و به فضل شهادت نائل آمدند.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: به مصداق فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ؛ " شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند و اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد.

وی تصریح کرد: شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش جهاد در راه خداست و باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است،گفت:نیروی انتظامی ایران اسلامی یکی از سازمانهایی است که کارکنانش برای ایجاد امنیت و مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی همواره جنگ واقعی را تجربه می کنند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش جهاد در راه خداست که نصیب بندگان خاص خداوند می شود و شهدای ما لایق این هدیه الهی بوده و دعوت حق را لبیک گفتند،اظهار داشت:این شهدای مدافع امنیت به خانواده بزرگ نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و دشمنان و اشرار و مخلان امنیت بدانند مکتب شهادت در نیروی انتظامی در راه برقرای امنیت مردم همچنان باقی خواهد ماند.

وی ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهدا وهمکاری خوب مردم و تلاش کارکنان انتظامی هرچه زودتر عامل شهادت این شهیدان بزرگوار را دستگیر و به دست قانون بسپاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه