English

آیت قیصربیگی خبر داد:

تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان ایلام تشکیل می شود

مدیرکل پدافندغیرعامل استان ایلام با اشاره به اینکه تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان ایلام تشکیل می شود،گفت:رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه انرژی استان یک اصل حیاتی است.

تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان ایلام تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، آیت قیصربیگی در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید کرد وافزود:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است.

وی اظهار داشت:در طول دولت تدبیر و امید در استان ایلام ۶.۸ میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری شده که این مهم ضرورت توجه به ملاحظات پدافند غیرعامل در این حوزه را دو چندان کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد وتصریح کرد: ازآنجاکه حوادث و رخداد های شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است، تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر یک موضوع ضروری به نظر می رسد.

قیصربیگی بر مسئولیت پذیری مدیران در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: قطعاً در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیرعامل از زیرساختهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازدید ها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی