English

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد:

دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از اول اسفندماه حذف می شوند

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت:حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی از اول اسفند آغاز می‌شود که گام بسیار مهمی در زمینه پیشبرد طرح نسخه الکترونیک است و این تغییر باعث کاهش قابل توجه مراجعات مردم به شعب و کارگزاری‌ها می‌شود.

دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از اول اسفندماه حذف می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سهیلا ملکشاهی از حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی از اول اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: این موضوع گام بسیار مهمی در زمینه پیشبرد طرح نسخه الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه اجرایی توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در روزهای آینده صادر می‌شود، اظهار داشت: تمام فرآیندهای مربوط به پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد در این بخشنامه تبیین می‌شود.

ملکشاهی تصریح کرد:برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مؤثر برای تشریح کامل اقدامات مراکز درمانی مختلف طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد از مسائل مهم در حذف دفترچه‌های کاغذی بوده که گام بسیار مهمی در زمینه پیشبرد طرح نسخه الکترونیک است و با توجه به تمام جوانب و با همفکری مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی اجرا می‌شود، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در ایجاد این تغییرات شاهد کاهش قابل توجه مراجعات مردم به شعب و کارگزاری‌ها خواهیم بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام  خاطرنشان کرد: هدف نهایی سازمان، گسترش استفاده مراکز درمانی کشور از سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک است و تا زمان رسیدن به این هدف نهایی امکان استفاده از برگه‌های موجود در دفترچه‌های در اختیار بیمه شدگان وجود دارد، علاوه بر اینکه پزشکان همچنان امکان استفاده از اوراق سر نسخه خود را دارند.

ملکشاهی  افزود: برای تشویق پزشکان و مراکز درمانی به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که امکان پرداخت بسیار سریع و روزانه مطالبات ایجاد شده از طریق سامانه نسخه الکترونیک یکی از این راهکارها است.

ملکشاهی تصریح کرد: ارتقای مداوم سامانه نسخه الکترونیک و تعامل دائمی با استفاده کنندگان از آن؛ همچنین برقراری ارتباط با سایر نرم افزارهای مورد استفاده مراکز درمانی از طریق API در حال انجام است، سازمان تأمین اجتماعی با تمام ظرفیت و امکانات در حال پیشبرد طرح نسخه نویسی الکترونیک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی