English

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام:

طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی ۳۰ خدمت حضوری را به غیر حضوری تبدیل می کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه طرح 3070 تامین اجتماعی 30 خدمت حضوری را به غیر حضوری تبدیل می کند، گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ این سازمان ۷۰ درصد مراجعه حضوری مردم را به شعب کاهش خواهد داد.

طرح 3070 تامین اجتماعی 30 خدمت حضوری را به غیر حضوری تبدیل می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سهیلا ملکشاهی با بیان اینکه در این طرح ۳۰ خدمت حضوری سازمان به شکل غیر حضوری تبدیل می شود، افزود: تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه از ۹۶ میلیون مراجعه حضوری به تامین اجتماعی هدف اجرای طرح ۳۰۷۰ است.

 وی اظهار داشت: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی آمادگی این اداره برای ارائه خدمات غیرحضوری افزایش یافته و مردم می توانند بدون مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنند.

 مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش شیوع بیماری، سبب کم کردن هزینه و اتلاف وقت شهروندان شده و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه مردم برای استفاده از خدمات ۳۰۷۰ باید ابتدا به سامانه eservices.tamin.ir وارد و ثبت نام کنند، خاطر نشان کرد: تلاش می شود در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در  این سازمان پیشگام باشیم.

وی تاکید کرد: ماهانه ۴۱۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به مستمری بگیران، تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در استان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ایلام دارای ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ نفر بیمه شده و ۱۵ هزار نفر مستمری بگیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه