English

رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

محدودیت های ترافیکی در ۳ شهر استان تا پایان هفته اجرا می شود

رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی شبانه در سه شهر استان تا پایان هفته اجرا می شود ، گفت: محدودیت های ترافیکی شبانه در شهرهای ایلام،آبدانان و سرابله تا پایان هفته اجرا می شود.

محدودیت های ترافیکی در 3 شهر استان تا پایان هفته اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: در بحث نظارت و کنترل محدودیت های ترافیکی کرونا در معابر شهری، اولویت پلیس بهرمندی از ظرفیت دوربین هاست.

وی اظهارداشت: محدودیت های ترافیکی و تردد شبانه خودروهای شخصی بصورت ترکیبی توسط ماموران راهور و دوربین های سطح شهر نظارت و کنترل می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: به جهت پراکندگی دوربین ها در نقاط مختلف شهر و قابلیت زیاد دستگاه های الکترونیکی در شناسایی متخلفان ، اولویت بر استفاده از این ظرفیت ها است.

سرهنگ کهزادی با تاکید برفعال بودن کلیه دوربین های سطح شهر، خاطر نشان کرد: درصورت تردد وسایل نقلیه شخصی در ساعات ۲۱ شب تا ۴ صبح، متخلفان اعمال قانون می شوند.

وی تصریح کرد: افزون بر این، تیم های گشتی پلیس راهور از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در خیابان ها و میادین اصلی فعال و بصورت فیزیکی وسایل نقلیه عبوری را پایش و بر ترددها نظارت دارند.

جاده های ایلام لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مسیرهای جاده ای استان پربارش و لغزنده است، رانندگان باید هنگام تردد از این مسیرها در هوای بارانی احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ رضا همتی زاده افزود: بارش باران که از بامداد امروز آغاز شده است در تمامی مناطق استان ایلام ادامه دارد و شدت آن در مناطق کوهستانی بیشتر است.

وی اظهار داشت: رانندگی در هوای بارانی نسبت به شرایط عادی به علت کاهش دید و لغزندگی جاده تفاوت دارد و نیازمند دقت بیشتری است.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها، فاصله توقف افزایش می یابد و آب روی شیشه جلوی ماشین باعث کاهش دید راننده می شود.

سرهنگ همتی زاده خاطر نشان کرد: رانندگان قبل از شروع رانندگی در هوای بارانی از سلامت کامل تجهیزات خودروی خود نظیر عملکرد چراغ‌های جلو و عقب، تایر و شیشه پاکن ها مطمئن شوند تا در طول حرکت مشکلی برای خودرو و سرنشنان آن ایجاد نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه