English

رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

تمدید تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمدید تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در مناطق قرمز و نارنجی به مدت یک هفته دیگر خبرداد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا و استان آموزشگاه های رانندگی در این استان به مدت یک هفته ی دیگر تعطیل شد.

تمدید تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود:درراستای مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان فعالیت آموزشگاه های رانندگی از تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری به مدت یک هفته دیگر تعطیل می باشد .

وی با اشاره به اینکه آزمون های عملی گواهینامه رانندگی پایه یکم،دوم ،سوم و موتورسیکلت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار داشت: متقاضیان می بایست ضمن همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی از قبیل ماسک و دستکش ،در زمان برگزاری آزمون حتما فاصله فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک ایلام از شنبه بازگشایی می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از بازگشایی مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک ایلام از شنبه پانزدهم آذر ماه خبرداد و گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونای کشور مقرر گردیده که از روز شنبه پانزدهم آذر ماه تعطیلی و محدودیت کاری مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در استانها و شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد لغو و فعالیت آن ها مطابق روال گذشته آغاز و نسبت به ارائه خدمات به متقاضیان اقدام شود.

سرهنگ کهزادی افزود: وکالتنامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ یکم آذر ماه سال جاری به واسطه تعطیلات منقضی شده به تعداد روزهای کرونایی تمدید و دارای اعتبار خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه ارائه هرگونه خدمات منوط به اخذ نوبت اینترنتی می باشد؛ تصریح کرد ،ظرفیت ۱۰ درصد نوبت ها در سامانه به مدت دو هفته نوبت دهی نخواهد شد تا کسانی که در آخرین روزهای اعتبار وکالت با احتساب تمدید ۱۵ روز ستاد ملی کرونا قرار دارند با هماهنگی مدیر فنی مرکز تعویض پلاک خدمات‌ رسانی شوند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی