English

پیام تبریک روز خبرنگار توسط مدیرعامل ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک روز خبرنگار توسط مدیرعامل ایرانول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

بسمه تعالی

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود.

فرارسیدن ۱۷ مرداد، فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه ها به بیان حقایق می‌پردازند.

بی تردید تحقق «ایرانی قوی» در سال تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و پیداست بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهادها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار ، تحولات و پیشرفت های سپری شده شرکت نفت ایرانول برای سهامداران و مردم عزیز ایران اسلامی در سالی که گذشت از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای تمامی خبرنگاران، به‌ویژه فعالان رسانه‌ای حوزه نفت و انرژی و بازار سرمایه آرزومندم.

امیدوارم در سال پیش رو پیام آور پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی در تمامی زمینه ها باشید.

ان شاالله

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه