English

محمدرضا عدالتخواه؛

قوه قضائیه فعالیت های نامزد های انتخاباتی را رصد می کند

رییس‌کل دادگستری همدان با اشاره به رصد فعالیت های انتخاباتی نامزدها، از سوی قوه قضائیه، از برخورد های بدون اغماض با آن ها، سخن گفت.

قوه قضائیه فعالیت های نامزد های انتخاباتی را رصد می کند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدرضا عدالتخواه،  رییس‌کل دادگستری همدان  در نخستین نشست اعضای ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی همدان با اشاره به رصد انتخابات از سوی قوه قضائیه، گفت: در صورت بی توجهی نامزدها و جریان‌های حامی آنها به باید و نبایدهای انتخابات، به طور حتم مطابق مقررات و بدون اغماض با آنها برخورد می‌شود.

محمدرضا عدالتخواه اظهار داشت: نقش انتخابات در مشارکت دادن افراد جامعه در تعیین سرنوشت خود و اعلام پشتیبانی از کلیت نظام، با آمدن به پای صندوق های رأی بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: رصد انتخابات از سوی قوه قضائیه به عنوان امانت دار مردم بدون کوچک ترین گرایش و جانب داری از جناح ها، افراد و گروه های فعال اجتماعی و سیاسی، فقط بر اساس قانون و با استفاده از تمام ظرفیت خود، در تعامل با سایر مجموعه های نظارتی و اجرایی، فعالیت های نامزد های احتمالی را در انتخابات پیش رو رصد می کند.

رییس کل دادگستری همدان ادامه داد: مجموعه قضایی همدان با اولویت قرار دادن اصل پیشگیری از بروز تخلف و جرائم، تلاش می کند فضایی سالم، پُر نشاط و به دور از هرگونه التهاب و قانون شکنی را حاکم سازد و در صورت بی توجهی نامزدها و جریان های حامی آنها، مطابق مقررات با متخلفان برخورد می کند.

عدالتخواه بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی بایدها و نبایدهای قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک مجموعه تدوین شد و با برگزاری نشست های توجیهی برای نامزدها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان تمامی اقشار مردم همدان با قوانین و مقررات انتخابات آشنا می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر