English

کاهش ۳۰ درصدی روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: سهم کاهش ۳۰ درصدی روشنایی معابر در البرز صرفه جویی هفت مگاواتی در مصرف برق است کمک به سزایی در اعمال نشدن خاموشی دارد.

کاهش 30 درصدی روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج البرز، حسن کریمی با اشاره به گلایه مردم از کاهش روشنایی بسیاری از معابر اظهار کرد: طبق دستورالعمل برای تامین برق مورد نیاز مردم در فصل گرم سال، بنا شده هر استان ۳۰ درصد از روشنایی معابر خود را کاهش دهد.

وی ادامه داد: سهم کاهش ۳۰ درصدی روشنایی معابر در البرز صرفه جویی هفت مگاواتی در مصرف برق است کمک به سزایی در اعمال نشدن خاموشی دارد.

وی توضیح داد: با هماهنگی صورت گرفته و به خاطر شرایط خاص استان بنا شده در نهایت به اندازه ۴.۱ مگاوات مصرف از روشنایی معابر استان کم شود که این میزان به اندازه مصرف ۳۰۰۰ خانوار است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به کمبود برق ، باید بین خاموشی یکی در میان روشنایی معابر در برخی مناطق و خاموشی خانه‌ها انتخاب می‌کردیم که  قطعا خاموشی معابر منطقی تر بود.

کریمی تاکید کرد: با استعلام از فرماندهی نیروی انتظامی ۲۰۰ معبر مشخص شده که خاموشی نخواهند داشت تا امنیت مردم به خطر نیفتد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شناسایی ۴۵۰۰ دستگاه ماینر غیر مجاز خبرداد و گفت: از ابتدای سال تا کنون این تعداد دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز در استان کشف شده که جلوگیری از ادامه فعالیت آنها نقش به سزایی در صرفه جویی برق دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر