English

حضور فرماندار در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

رنجبر فرماندار کرمانشاه به همراه مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و هیئت همراه، با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در جریان وضعیت برق رسانی و برنامه های مدیریت پیک بار قرار گرفتند.

حضور فرماندار در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرآتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به خاموشی های اخیر برق، بیان کرد: در این روزهای سخت که مصرف برق به شدت افزایش یافته و برنامه مدیریت بار اضطراری به علت، فاصله مصرف برق از تولید آن  اجرایی میگردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روزانه برنامه خاموشی ها در سایت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به آدرس www.kpedc.ir اطلاع رسانی می شود، گفت: اعمال مدیریت بار با برنامه در استان به صورت عادلانه و با رعایت مساوات بین شهرهای استان، روستاها و محله های مختلف تقسیم بندی شده است و شهروندان درصورت خاموشی بیش از دو و نیم ساعت می توانند مراتب را به شماره 121 (حوادث و اتفاقات) گزارش نمایند.

در ادامه، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و فرماندار کرمانشاه ضمن بازدید میدانی از امور دیسپاچینگ و  سامانه 121 (حوادث و اتفاقات) در جریان برقرسانی و مدیریت پیک بار در استان کرمانشاه قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر رعایت عدالت و برابری در زمان و اعمال خاموشی های مناطق شهری و روستایی و خیابان ها و محلات بر نحوه اطلاع رسانی روزانه جداول خاموشی ها بصورت گسترده بین اقشار مختلف جامعه تاکید نمود.

فرماندار کرمانشاه نیز با حضور در سامانه پاسخگویی شرکت توزیع برق به صورت تلفنی با همشهریان کرمانشاهی صحبت کرد و ضمن تشکر از صبوری مشترکین، آنان را به رعایت مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعت های اوج مصرف برق توصیه نمود.

وی با اشاره به افزایش شدید دمای هوا که منجر به افزایش بی سابقه مصرف برق گردیده است، گفت: از ادارات انتظار می رود که میزان برق مصرفی ساختمان های اداری که بیشتر شامل سیستم های سرمایشی و روشنایی می باشد، محدود گردد. همچنین در جهت کاهش پیک سراسری، ادارت و صنایع موظفند ژنراتورهای موجود در ساختمان های خود را تجهیز و راه اندازی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی