English

۲۵ درصد از راه‌های روستایی البرز نیازمند بهسازی است‌

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ۲۵ درصد از راه‌های روستایی استان در شرایط مناسبی نیست.

۲۵ درصد از راه‌های روستایی البرز نیازمند بهسازی است‌

به گزارش خبرگزاری موج البرز، علی زندی‌فر با اشاره به اینکه حدود ۱۰۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد، تصریح کرد: شرایط راه‌های روستایی طالقان و چالوس مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در استان دارد، گفت:  با این وجود این شهرستان نسبت به میانگین کشوری جایگاه مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه امسال۱۳ میلیارد تومان از محل بودجه مناطق محروم و همچنین مبلغی از اعتبارات استانی برای بهسازی راه‌های روستایی تامین شده، تصریح کرد: برای زیرسازی و روکش راه‌های بالاطالقان و پایین طالقان برنامه ریزی شده است تا بتوانیم تا سه یا چهار سال آینده به راه‌های این مناطق ساماندهی شود.

وی افزود: ۲۵ درصد راه‌های روستایی استان در شرایط مناسبی نیست که بیشتر در طالقان و چالوس تا گچسر قرار گرفته و نیاز به زیرسازی و روکش دارد.

وی در پایان بهره مندی از راه‌های مناسب را حق مسلم مردم روستاها  دانست و گفت: برای برطرف کردن تمام مشکلات در زمینه راه‌های روستایی و بهره‌مند شدن تمام روستاها از راه‌های مناسب و آسفالته نیازمند برخورداری از حمایت‌های مسئولان و جذب اعتبارات هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر