English

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان خبر داد:

احداث ۳۵ کیلومتر از محور دهق به میمه/ پیش بینی بهره برداری در سال ١۴٠١

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان از احداث 35 کیلومتر از محور دهق به میمه خبر داد.

احداث 35 کیلومتر از محور دهق به میمه/ پیش بینی بهره برداری در سال ١۴٠١

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سعید خدابخشی گفت: احداث محور دهق به سمت میمه دارای پیشرفت فیزیکی قابل توجه بوده و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: پروژه احداث محور دهق به سمت میمه به طول تقریبی ۳۵ کیلومتر که با مشارکت خیر راهساز و به کارفرمایی خیریه امام رضا (ع) در حال انجام است، هم‌اکنون عملیات اجرایی آن تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده اجرای قشر آسفالت است.

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۶ با هدف کاهش مسیر محور دهق – میمه آغاز شده است و با توجه به اقدامات به عمل آمده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

خدابخشی گفت: با احداث محور میمه به دهق بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف‌آباد – دهق – علویجه – میمه – تهران که دارای رفت و آمد شبانه روزی حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است، روان‌تر می‌شود.

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون مبلغ ۹۵ میلیارد ریال توسط خیر راهساز برای احداث این پروژه هزینه شده است، اذعان داشت: ۵۰ هزار تن آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا خواهد شد که بدین ترتیب احجام فنی به کار رفته در این پروژه شامل ۲۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس بوده همچنین ۸۵.۴ تن آرماتوربندی و ۵ هزار و ۴۲۹ مترمکعب بتن ریزی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه