English

خدمت به جامعه هنر و اصحاب رسانه را مهم می دانیم و به آن افتخار می کنیم

خدمت به جامعه هنری کشور و اصحاب رسانه را مهم دانست و تاکید کرد بیمه ایران به این خدمت افتخار می کند.

خدمت به جامعه هنر و اصحاب رسانه را مهم می دانیم و به آن افتخار می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، پورکیانی روز یکشنبه ۱۰ مرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر، با اشاره به اینکه برقراری مدل مدیریت ریسک برای دستگاه های مختلف یکی از وظایف اصلی بیمه ایران است گفت: با ارائه خدمات مشاوره صحیح، تمام خطرات و ریسک هایی که موسسات را تهدید می کند با هزینه اندک به نام حق بیمه برعهده بیمه گر گذاشته می شود و این تفاهم نامه نیز دراین راستا تنظیم و مبادله شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران هدف دیگر از امضای این تفاهم نامه را ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت در ارتباط با هنرمندان و اصحاب رسانه برشمرد و افزود: حمایت از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی – حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی، حمایت از جامعه هنری و رسانه ای کشور و ایفای نقش در فعالیت های زیست محیطی مواردی است که بیمه ایران در حوزه مسوولیت اجتماعی خود به آنها عمل می کند.

وی درباره اینکه اهالی هنر و رسانه دراین تفاهمنامه از کدام خدمات بیمه ای بهره مند خواهند شد نیز گفت: طبق اعلام نیاز مسوولان صندوق اعتباری هنر، در این تفاهم نامه بیمه های درمان تکمیلی، آتش سوزی، بیمه شخص ثالثو بدنه لحاظ شده و هنرمندان از این خدمات بیمه ای استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران نیز درجریان امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه هم اکنون ۴۷ هزار نفر عضو صندوق اعتباری(هنر) هستند و تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، گفت: بیمه ایران را با دوهدف ارائه خدمات بیمه های عادی و تکمیلی و سرویس های ویژه ای که به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ارائه می کند انتخاب کردیم.

خلیل ارجمندی ادامه داد: البته ما دراین قرارداد پیشنهاد بیمه شدن محصولات نفیس فرهنگی و هنری از جمله تابلوهای ارزشمند نقاشی را ارائه کردیم که این مورد نیز از سوی بیمه ایران مورد قبول واقع شد.

وی با اشاره به مظلوم واقع شدن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از برخی خدمات اجتماعی از قبیل بیمه و اینکه بسیاری از آنها حاضرند با کمترین خدمات بیمه ای، به فعالیت های فرهنگی و هنری خود ادامه دهند یادآور شد: در خصوص بیمه تکمیلی این عزیزان ترجیح ما این بود که به جای بیمه های طلایی دنبال بیمه ای باشیم که خدمات بیشتری به این قشر ارائه کند. دلیل اینکه بیمه ایران را هم در این زمینه مناسب تر دیدیم سیستمITجامع و یکپارچه آن بود که در بیمه های دیگر کمتر مشاهده می شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین نرخ خدمات بیمه ای به اهالی فرهنگ هنر و رسانه که بیمه ایران در تفاهم نامه یاد شده آن را تقبل کرده است، معقول خواند و ابراز امیدواری کرد: خدمات بیمه ایران به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه همچنان گسترش یابد.

به گفته ارجمندی، صندوق هنر در یک فضای رقابتی و با توجه به امتیازاتی که بیمه ایران در خصوص پیشنهادهای این صندوق ارائه کرده بود، این بیمه را انتخاب کرده است.

در پایان نشست، تفاهم نامه همکاری بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر به امضای پورکیانی و خلیل ارجمندی رسید و با تبادل آن میان مدیران عامل دو مجموعه، ارائه خدمات جدید بیمه ای به اعضای صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران به طور رسمی آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه