English

بانک سامان، پیشرو در ارائه خدمات به بازار سرمایه

بانک سامان به واسطه برنامه‌های جدی و گسترده خود برای حضور فعال در بازار سرمایه و حمایت از رونق و توسعه آن، به انتخاب نخست فعالان این بازار تبدیل شده است.

بانک سامان، پیشرو در ارائه خدمات به بازار سرمایه

به گزارش خبرگزاری موج، رضا آقابابایی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان با بیان این مطلب گفت: هدف بانک سامان از حضور فعالانه در بازار سرمایه، ایجاد محیطی پویا، مناسب و مطمئن برای توسعه این بستر اقتصادی است و برهمین اساس در سال‌های اخیر، از طریق ارتباط مستقیم با فعالان این بازار، اقدام به ارایه خدمت و محصول تخصصی و ویژه‌سازی شده به ایشان کرده‌ایم.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان همراهی بانک‌ها در رونق بورس را ضروری ارزیابی و خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم به‌عنوان تنظیم‌کننده جریان مبادلات مالی در این بازار، سرعت و اطمینان را برای سه عامل فعال در بازار سرمایه یعنی بورس، کارگزاری‌ها و خریداران سهام فراهم کنیم.

وی افزود: گام اساسی در این زمینه با امضای تفاهم‌نامه با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار(سمات) برداشته شد تا بانک سامان به‌عنوان بانک عامل، وارد چرخه تسویه وجوه شرکت‌های بورسی و فرابورسی شود.

آقابابایی افزود: ازسوی دیگر، شعبه سی‌تیر بانک به‌عنوان شعبه تخصصی بازار سرمایه با کارشناسان اعتباری متخصص در خدمت فعالان بورس قرار گرفته تا بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان ضمن اشاره به اختصاص خطوط اعتباری ویژه به کارگزاران بورس گفت: ما تلاش کرده‌ایم با ارایه خدمات اعتباری متنوع به گروه‌های مختلف ذینفع در بازار سرمایه، ضمن کمک به توسعه و تعالی بیشتر بازار، تا حد امکان دغدغه‌های فعالان بازار در حوزه‌های مالی و بانکی را کاهش دهیم.

آقابابایی گفت: ما از ایده‌ها و تقاضاهای جدید فعالان بازار سرمایه برای بهبود، تسریع و توسعه فرآیندهای مالی در این بازار استقبال می‌کنیم و آماده هستیم از طریق شعبه تخصصی خود یا مدیریت اعتبارات خرد و صنفی، ضمن بررسی دقیق پیشنهادها و طرح‌ها، همکاری خود را توسعه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی