English

شفاف سازی ۲۳ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس

معاون امور هماهنگی، مجامع و مالکیت سهام بنیاد مستضعفان گفت: ۲۳ شرکت بزرگ این بنیاد بورسی هستند و اطلاعات آنها در سایت بورس موجود است.

شفاف سازی ۲۳ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس

به گزارش خبرگزاری موج، رحمت اله صادقیان افزود: اطلاعات مربوط به صورت های مالی همه شرکت ها در سایت شرکت ها به طور شفاف منعکس شده است.

وی ادامه داد، بنیاد مستضعفان مالک ۱۵۰شرکت است که براساس اصلاحیه ماده ۶ قانون اصل ۴۴ فهرست و اطلاعات مالی شرکت های زیرمجموعه را در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار می دهد. این مقام بنیاد مستضعفان گفت: براساس این اطلاعات که به سازمان بورس ارایه شده، بنیاد به عنوان نخستین نهاد انقلابی از سال ۱۳۸۵ تاکنون سود عملکرد خود را افزایش داده و در سال ۹۳ به ۴۴ هزار میلیارد ریال رسیده و روند رو به رشد سود آن در طول سال ها به دلیل تغییر استراتژی سرمایه گذاری به سمت فعالیت هایی با حاشیه سود بیشتر حرکت کرده است. صادقیان بیان کرد: در سال های گذشته بنیاد نسبت به پرداخت مالیات عملکرد و کلیه مالیات های تکلیفی طبق قوانین و مقررات جاری کشور اقدام کرد و فاقد هرگونه بدهی مالیاتی است. به گفته این مقام مسوول؛ بنیاد مستضعفان و شرکت های تحت پوشش آن از زمان تاسیس تاکنون هر سال از سوی حسا برس و بازرس قانونی مورد حسابرسی قرار گرفته و صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی حسابرسی شده هر سال به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه گزارش حسابرسی، یادداشت های توضیحی و صورت های مالی در سایت بنیاد قرار داده می شود. وی با اشاره به صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، در مرداد سال ۹۵ نهایی و پس از دریافت گزارش سازمان حسابرسی کل کشور در شهریور ماه در سایت بنیاد قرار می گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه