سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

آغاز فاز نوین خدمات بانک ملی ایران در جایگاه‌های سوخت با تفاهم نامه جدید

با اجرایی شدن تفاهم نامه بانک ملی ایران و انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی سراسر کشور، زنجیره حضور بانک ملی ایران در جایگاه‌های سوخت کشور کامل و روند خدمات شایسته به هموطنان وارد فاز جدید و ارزنده‌ای شد.

بانک ملی
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از بانک ملی ایران،  ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک ضمن ابراز خرسندی درخصوص این همکاری مجدد با  انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی گفت: خرسندیم با اعتمادی که بانک ملی ایران نزد مردم و انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی سراسر کشور دارد، این همکاری مجدد از سر گرفته شد.

نجارزاده ارتقا سطح امنیت مالی و اقتصادی جایگاه‌داران و مشتریان را یک ضرورت اساسی دانست و افزود: با ورود بانک ملی ایران به زنجیره فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور در جایگاه‌های سوخت، نوآوری‌ها و گسترش پرداخت‌های الکترونیکی موجب ارائه خدمات بهتر به مردم و کاهش زحمات جایگاه‌داران خواهد شد.

وی با اشاره به دغدغه‌های جایگاه داران در حوزه تامین مالی و تسهیل خدمات مالی، خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه شروعی برای همکاری های بیشتر است و با توجه به حمایت همه جانبه‌ای که لازم است از زنجیره عرضه فراورده‌های نفتی صورت پذیرد بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که برای ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار این انجمن حضور داشته تا از چالش‌هایی که برای مردم و جایگاه‌داران ایجاد شده جلوگیری کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، اذعان کرد: بانک ملی ایران با ۵۵ میلیون حساب نزد مشتریان خود و برپایه سرمایه عظیم اعتماد مردمی لازم است برای ارائه خدمت شایسته‌تر ورود مناسبی در حوزه تبلغات محصولات در جایگاه‌های سوخت نیز داشته باشد.

اسد الله قلی زاده، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه مراکز فراورده‌های نفتی سراسر کشور با بیان اینکه ورود مجدد بانک ملی ایران به جایگاه‌های سوخت، تحولی در امر جابه‌جایی مالی این اماکن ایجاد خواهد کرد، گفت: نام بانک ملی ایران همواره برای مردم و جایگاه‌دارن خوش‌نامی و اعتبار به همراه داشته و این تفاهم نامه نیز با هدف تسهیل و نوسازی خدمت رسانی به مردم صورت گرفت و امیدواریم ارتباط تنگاتنگ و موثری برای فروش فراورده‌های نفتی و ارائه خدمت بهتر به مردم داشته باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه