English

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید عنوان کرد؛

بهره برداری پروژه‌های مسکن مهر از اعتبار محل صندوق ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:در بحث مسکن مهر عملا آورده متقاضی را نداشتیم از محل صندوق ملی مسکن که در سال گذشته تدبیر شده بود و از واحد‌های مساکن مهر باقی مانده بود به بهره برداری رسید

 بهره برداری پروژه‌های مسکن مهر از اعتبار محل صندوق ملی مسکن
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، سعید غفوری، سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در مراسم افتتاح ۶هزار و۴۴۷ واحد مسکن مهر مهستان و پردیس با اشاره به اینکه در خرداد ماه ۱۱ هزار واحد تعهد داده بودیم گفت: امروز پروژه‌های مسکن مهر در مهستان  و پردیس مدیون پیگیری شهید رئیسی است که بالغ بر ۶هزار ۴۴۷ واحد مسکن مهر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بحث مسکن مهر عملا آورده متقاضی را نداشتیم از محل صندوق ملی مسکن که در سال گذشته تدبیر شده بود و از واحد‌های مساکن مهر باقی مانده بود به بهره برداری رسید.

  سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید ادامه داد: پروژه‌های مهستان که  واحد‌های مسکن مهر باقی مانده بود و در تعهد دولت بود به بهره برداری رسید.

 غفوری بیان کرد: متعهد هستیم در این ماه افتتاح  واحد‌های دیگر از جمله  افتتاح واحد‌های مسکونی در استان تهران و پرند را داشته باشیم و امروز سه هزار و ۳۶۷ واحد در پردیس  را افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳هزار واحد در شهر اشتهارد را هم خواهیم داشت.

 معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن‌های مهر به ازای هر هزار واحد در پروژه نهضت ملی، یک مدرسه و یک مرکز تجاری و به ازای هر دو هزار واحد یک پروژه مذهبی درنظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری موج ، شروع عملیات آماده‌سازی فازهای ۱،۲،۳،۴،۷ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان، شروع عملیات ساخت ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن مهستان، افتتاح روشنایی فاز ۷ به طول ۴ کیلومتر به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح اسکیت پارک مجموعه شهید ابراهیمی به مبلغ ۵ میلیارد تومان از جمله برنامه‌هایی است که در این سفر انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه