English

وزیر راه و شهرسازی:

امسال ۲۰ میلیون تن کالا حمل خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته با جابه‌جایی ۱۵ میلیون تن کالا، رشد ۵۸ درصدی حمل کالاهای ترانزیتی رقم خورد، تصریح کرد: با این میزان پیشرفت امسال ۲۰ میلیون تن کالا حمل خواهد شد.

 امسال ۲۰ میلیون تن کالا حمل خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش در مراسم بهره‌برداری از راه‌آهن یزد - اقلید در ایستگاه مهریز گفت: در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد حمل کالاهای ترانزیتی در شاهراه‌های اصلی کشور را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با جابه‌جایی ۱۵ میلیون تن کالا، رشد ۵۸ درصدی حمل کالاهای ترانزیتی رقم خورد، اضافه کرد: با این میزان پیشرفت امسال ۲۰ میلیون تن کالا حمل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور شهید درباره بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن یزد-اقلید اعلام کرد: از امروز جابه‌جایی بار در این مسیر انجام می‌شود و از دو روز آینده اولین سفر مسافری به مشهد از این مسیر عبور می‌کند و سپس شاهد عبور روزانه یک رام قطار مسافربری در این مسیر با مبدا و مقصد مشهد مقدس خواهیم بود.

بذرپاش تاکید کرد: قطعاً تا روزی که خدمت مردم هستیم ذره‌ای کم نخواهیم گذاشت و مردم شاهد هر دقیقه خدمت جدید، تحول جدید و پروژه جدید در مسیر ایران آباد خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه