English

وزیر ارتباطات:

۹۹.۷ درصد دستگاه‌های اخذ رای متصل شدند+ فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اکنون مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود ندارد و برای رسیدن به این نقطه کارهای بسیاری صورت گرفته است.

۹۹.۷ درصد دستگاه‌های اخذ رای متصل شدند+ فیلم
به گزارش خبرگزاری موج

، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باتبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: امروز دور دوم انتخابات مجلس اسلامی در ۲۲دوره انتخاباتی هستیم و باتوجه به اینکه این دوره نیز مانند دوره قبل احراز هویت  و استعلامات به صورت برخط انجام می شود و در ۸ حوزه انتخابیه نیز انتخابات بصورت الکترونیک صورت می‌پذیرد به همین دلیل نقش ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در دوره گذشته و اسفند ماه در مجموع در همه شعب ثابت و سیار بیش از ۹۹.۸ درصد پوشش داشتیم که اتفاق بسیار بزرگی است. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در شهر و روستا و دورافتاده‌ترین نقاط کشور دسترسی به شبکه ارتباطی وجود داشت. ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شد.

زارع‌پور عنوان کرد: اکنون مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه‌ انتخابیه وجود ندارد و برای رسیدن به این نقطه کارهای بسیاری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال و نیم گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و در کنارش بیش از ۳ هزار روستای زیر ۲۰ خانوار که در مجموع ۱۰ هزار روستا را شامل می‌شود به شبکه ارتباطات متصل گردید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برای پایداری ارتباطات هم برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده، از بررسی وضعیت باتری‌های سایتهای ارتباطی و همراه گرفته تا راه‌اندازی مسیرهای پشتیبان برای شهرهایی که فاقد آن بودند. 

زارع پور گفت: در دیگر  شهرها  نیز در این زمینه تجهیز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه