English

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت عنوان کرد:

رکورد پیشرفت ۳۲ درصدی در اجرای ابرپروژه‌های پالایشی

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت گفت :اجرای ابرپروژه‌های پالایشی، رکورد پیشرفت ۳۲ درصدی در یک سال بی‌سابقه بود که در دولت سیزدهم به‌دست آمد.

رکورد پیشرفت ۳۲ درصدی در اجرای ابرپروژه‌های پالایشی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت در نشست خبری در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت:بزرگ‌ترین پروژه پتروپالایشگاهی شهید سلیمانی تجمیع شده است و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، طراحی بنیادی واحدهای لیسانس و غیرلیسانس این پروژه را به‌عهده دارد.

فرهاد احمدی گفت:دی‌ماه پارسال طراحی را آغاز کردیم و در کمتر از سه ماه نخستین بخش این پروژه به مرحله مناقصه رسید.امیدواریم تا نیمه نخست امسال بخش دوم و تا پایان سال طراحی بنیادی آن تکمیل و فازه های اجرایی یکی پس از دیگری عملیاتی شود.

وی خاطر نشان کرد:در حوزه احداث خطوط لوله و مخابرات نفت پیشرفت ۵۰ درصدی در اجرای پروژه‌ها رقم خورد. رکورد دفن ۱۳ کیلومتر خط لوله در یک روز را ثبت کردیم، همچنین در اجرای ابرپروژه‌های پالایشی، رکورد پیشرفت ۳۲ درصدی در یک سال بی‌سابقه بود که در دولت سیزدهم به‌دست آمد.

احمدی با اشاره به اجرای عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه ال‌پالیتو در آینده نزدیک، افزود: در پروژه‌های خارجی در آغاز راه هستیم که امیدواریم آیندگان در این مسیر هموار حرکت کنند و از صدور خدمات فنی - مهندسی به دیگر کشورها بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه