English

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ؛

نخستین نیروگاه خورشیدی در روستای پنداس کاشان به بهره برداری رسید

نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستای پنداس کاشان به بهره برداری رسید.

نخستین نیروگاه خورشیدی در روستای پنداس کاشان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: نیروگاه خورشیدی حمایتی برکت در روستای پنداس کاشان الگوی موفقی از مشارکت مردم در راستای جهش تولید است.
ترکمانه گفت: بنیاد برکت در سال جاری ۱۰ درصد از طرح‌های اشتغال زایی خود را به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این آیین گفت:این نیروگاه الگوی موفقی از مشارکت مردم در راستای جهش تولید است.

محمد ترکمانه افزود:این نیروگاه هم در بحث تولید برق،هم در حوزه پدافند غیرعامل،کاهش هزینه زیرساخت شبکه برق،افزایش درآمد برای روستای پنداس و غیره تاثیرگذار است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد:امیدواریم این الگو در دیگر روستاهای کشور هم اجرا شود،این نیروگاه امکان ثروت آفرینی برای مردم روستا را دارد،کمبود برق با ایجاد این نیروگاه ها رفع می شود.

ترکمانه گفت:بنیاد برکت در سال جاری ۱۰ درصد از طرح های اشتغال زایی خود را به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی اختصاص می دهد.

وی افزود:۴۰ نفر از بانوان روستای پنداس در این طرح مشارکت کردند ، ۶۵ میلیارد ریال هزینه راه اندازی این مکان بود و ۸۰ میلیارد ریال کار زیرساختی برای این طرح اجرا شد،این نیروگاه امکان برق رسانی به ۲۳۰ خانه را داشته و قابلیت توسعه دارد و خریدار برق تولیدی آن وزارت نیرو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه