English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری آماده ساخت می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امسال در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و سه ورزشگاه، ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه دیگر نیز توسط سازمان آغاز می‌شود.

 ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری آماده ساخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، «علی نبیان» از برنامه ساخت چندین بیمارستان جدید و یک ورزشگاه که طرح آنها در سال گذشته به اتمام رسیده، در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و سه ورزشگاه که شامل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت و همچنین ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب می‌شود، احداث چندین بیمارستان را در سال جاری در برنامه دارد.

وی توضیح داد: پروژه‌هایی که در سال جاری احداث آنها توسط سازمان مجری آغاز می‌شود شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل در بهارستان استان تهران، بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه، بیمارستان ۲۲۰ تختی شهر پرند، توسعه بیمارستان تاکستان از ۹۰ تخت به ۱۹۰ تخت، احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان اصفهان و احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی سهند است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: در سال جاری ساخت ورزشگاه شهرستان شاهین‌شهر و «می‌مه» استان اصفهان نیز در برنامه قرار گرفته است.

براساس آمارها، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و به بهره‌بردار تحویل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه