English

شاخص بورس ۱۸ فروردین ۱۴۰۳/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۰۶ واحد روند نزولی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا رقم ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۰۶ واحد روند نزولی داشت.

شاخص بورس ۱۸ فروردین ۱۴۰۳/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۰۶ واحد روند نزولی داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز ریزش نزدیک به ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد، ارزش معاملات خرد عدد ۶,۶۳۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۲۲ درصد و نسبت به میانگین ماهانه ۳۲ درصد افزایش داشته است.

بازار سرمایه امروز سرتاسر منفی بوده و نماد سبز رنگ کمی در بازار مشاهده شد، ۳۸۳ نماد منفی، ۲۰۰ نماد صف فروش، ۴۸ نماد مثبت و ۲۹ نماد صف خرید بود که نشان دهنده قرمز بودن سرتاسری بازار سرمایه است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۸۶۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۱,۲۵۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۰۹۵ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز ۷۴۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۴۲ میلیارد تومان است که کاهش ۴۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۱۲۲ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۴۰۰ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۸۲۰ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های فلزات اساسی با ارزش معاملات ۵۸۶ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۴۱۳ میلیارد تومان (۱.۶ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه