English

وزیر راه و شهرسازی وعده داد:

راه آهن لرستان بعد از عید راه اندازی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی وعده داد که پروژه راه‌آهن لرستان بعد از تعطیلات نوروز فعال خواهد شد.

راه آهن لرستان بعد از عید راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، در تماس تلفنی «فرهاد زیویار» استاندار لرستان با «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابرپروژهٔ راه‌آهن خرم‌آباد - دورود بر مورد حمایت بودن این پروژهٔ مهم توسط دولت و فعال‌شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.

در این تماس مشکلات فروش نفت که منبع اصلی تأمین اعتبار ابرپروژهٔ راه‌آهن خرم‌آباد به دورود است، دلیل عمده وقفه کوتاهی بود که برای آن به وجود آمد که با پیگیری استاندار لرستان و دستور وزیر راه و شهرسازی منابعی برای فعالیت مجدد آن در نظر گرفته شده است.

ابرپروژه راه‌آهن خرم‌آباد - دورود طی ۱۲ ماه، ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به اذعان وزیر راه و شهرسازی و استاندار باتوجه‌به سنگینی آن به‌ویژه حجم بالای مسیر کوهستانی و تعداد تونل زیاد و به نسبت سال‌های گذشته از زمان شروع آن و مشکلات اعتباری سد راه قابل‌قبول است.

در این تماس تلفنی همچنین در مورد خساراتی که پس از بارندگی‌های هفته اول فروردین‌ماه به محور خرم‌آباد - پلدختر به وجود آمد بحث و تبادل نظر شد.

براین‌اساس خسارات وارد شده در استان برآورد خواهد شد تا در سفر قریب‌الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای جبران آن تمهیدات و دستورات لازم وزیر لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه