English

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

جهش ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ در ۱۴۰۳ را هدفگذاری کرده‌ایم

بنا بر اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی را رقم بزنیم.

جهش ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ در ۱۴۰۳ را هدفگذاری کرده‌ایم
به گزارش خبرگزاری موج

​، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم در این حوزه به مقام مطلوبی دست یابیم؛ البته در واگذاری بخش بزرگی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاماً زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت‌ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی را رقم بزنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده‌ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مؤدیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵ میلیون نفر برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد که با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه