English

جاده چالوس یک طرفه شد

رییس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور چالوس به علت بار ترافیکی سنگین از ساعت ۹ صبح یکشنبه در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شد و احتمالا این محدودیت تردد تا شب ادامه دارد.

جاده چالوس یک طرفه شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ احمد شیرانی گفت: محور چالوس به علت بار ترافیک ی سنگین از ساعت ۹ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شد و احتمالاً این محدودیت تردد تا شب ادامه دارد. مسافران می‌توانند از محورهای هراز و فیروزکوه به عنوان محورهای جایگزین تردد کنند.

وی افزود: در مسیر جاده هراز و فیروزکوه در مقاطعی سنگینی بار را شاهد هستیم، اما سنگینی بار در جاده چالوس از ساعت ۳ صبح اتفاق افتاد و به همین علت این محور از ساعت ۹ صبح امروز یکطرفه شد تا تردد تسهیل شود.

رئیس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت جوی و هشدارهای هواشناسی گفت: جاده‌های اکثر استان‌ها برای فردا دوشنبه، ۲۸ اسفند و پس فردا سه شنبه، ۲۹ اسفند در حالت هشدار نارنجی قرار دارند و هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد صادر شده و احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد را در جاده‌های این استان‌ها شاهد خواهیم بود.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه شرایط برای سفرهای شهری مناسب نیست، افزود: هموطنان در سفر به این ۵ استان احتیاط لازم را داشته باشند و قبل از سفر آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را از سایت ۱۴۱ و سایت سازمان هواشناسی دریافت کنند.

وی گفت: تلفن ۱۲۰ پلیس راهور و تلفن ۱۴۱ سازمان راهداری به صورت ۲۴ ساعته آخرین وضعیت ترافیکی و جوی را در اختیار هموطنان قرار می‌دهند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه