English

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات:

اصناف و دولت در کنار هم برای نظارت بر بازار فعالیت می کنند/ تامین بازار شب عید بدون هیچ مشکلی

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات تهران ابراز داشت: خوشبختانه امسال بنا به دلایل مختلف، اجناس و کالای اساسی به خوبی برای ایام ویژه مثل عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت و اصناف تامین شده است.

 اصناف و دولت در کنار هم برای نظارت بر بازار فعالیت می کنند/ تامین بازار شب عید بدون هیچ مشکلی
به گزارش خبرگزاری موج

، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات تهران در واکنش به اظهارات معاون اول رئیس جمهور خطاب به اصناف و بازاریان گفت: خوشبختانه امسال بنا به دلایل مختلف، اجناس و کالای اساسی به خوبی برای ایام ویژه مثل عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت و اصناف تامین شده است که همین موضوع باعث می شود اصناف بتوانند به تنهایی نیازها و تقاضای بازار را به خوبی تهیه و تامین کنند.

وی افزود: مطمئنا دولت با توجه به اینکه امسال مشکل خاصی در تامین بسیاری از اجناس و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد، بخش زیادی از کار را بر عهده بخش خصوصی و اصناف و بازاریان گذاشته، اما این بدان معنا نیست که دولت توانایی نظارت بر بازار را ندارد و همه چیز را به اصناف سپرده است. 

این فعال صنفی ادامه داد: اصناف و بازاریان همواره جلسات و نشست های هماهنگی را با مسئولان دولتی برگزار کرده و مطمئنا حمایت های دولت همواره شامل حال اصناف شده است. در واقع چون امسال شرایط مطلوبی و خوبی بر بازار حکمفرماست، نیازی به ورود آنچنانی دولت به بازار نخواهد بود و مطمئنا اصناف و بازاریان به خوبی از پس کار در ایام عید و ماه مبارک رمضان بر خواهند آمد. 

کارگر با اشاره به اینکه دولت همواره در کنار اصناف و بازاریان بر روند بازار نظارت دارد، گفت: ما از اوایل فصل زمستان جلسات مختلفی را با مسئولان دولتی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف برگزار می کنیم تا بتوانیم در شرایط خاص به خوبی بازار شب عید را تامین و کنترل کنیم. به ویژه آنکه عید امسال تقارن پیدا کرده با ماه مبارک رمضان که ما در این راستا با حمایت دولت، پیش بینی های لازم را در عرضه و تقاضای بازار پیش بینی کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه