English

وزیر صمت در پاسخ به خبرگزاری موج:

برخی افراد دنبال گران کردن خودرو هستند/واردات خودرو ادامه دار است

وزیر صمت گفت: بعضی ها تلاش می کنند تا آب را گل آلود کنند که ماهی بگیرند و خودرو را گران کنند، در صورتی که مشکلی پیش نیاید مردم به صورت دایمی می توانند خودرو را تحویل بگیرند.

برخی افراد دنبال گران کردن خودرو هستند/واردات خودرو ادامه دار است

عباس علی آبادی درحاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره تهران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، که چه تعداد واردات خودرو خارجی به کشور داشته ایم، اظهار کرد: بیش از ۶۶ هزار مورد ثبت خودروی وارداتی صورت گرفته است و سهمی از نیاز مردم باید از خارج تهیه شود که این آمار رشد می کند همچنین ارز مورد نظر تخصیص یافته است. 

وی افزود: ۲۲ هزار خودرو تحویل شده است، بعضی ها تلاش می کنند تا آب را گل آلود کنند که ماهی بگیرند و خودرو را گران کنند، در صورتی که مشکلی پیش نیاید مردم به صورت دایمی می توانند خودرو را تحویل بگیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خودرو به اندازه کافی عرضه می شود اما عطشی در بازار وجود دارد که باعث می شود بعضی ها از این موقعیت ها سواستفاده کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید پژوه پارس گفت: تولیدات باید بر اساس استانداردها باشد، استانداردها در سراسر جهان ارتقا پیدا می کند در صنعت خودرو انتظار است که ما هم استاندارد را ارتقا دهیم در همین راستا، سازمان استاندارد به دنبال بهبود کیفیت و استاندارد است.

وی افزود: بعضی از خودروها ممکن است که در تطبیق با استانداردها نمره قبولی را کسب نکرده باشند، تلاش می کنیم که افرادی که ثبت نام کرده اند با اولویت، خودرو به آنها تحویل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه