English

وزیر راه، مسکن و شهرسازی در پاسخ به خبرگزاری موج؛

با مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل روبه‌رو هستیم

وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: قبول داریم که ناوگان ما کم است و باید افزایش پیدا کند تا متناسب با تقاضای مردم باشد که در این زمینه افزایش ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای در برنامه ما قرار دارد.

با مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل روبه‌رو هستیم

مهرداد بذرپاش وزیر راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با کمبود بلیط برای سفرهای نوروزی گفت: در حوزه بلیط، عرضه کم نشده است و ترددات ریلی جاده‌ای و هوایی ما این را نشان می‌دهد ، اما قبول داریم که ناوگان ما کم است و باید افزایش پیدا کند تا متناسب با تقاضای مردم باشد که در این زمینه افزایش ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای در برنامه ما قرار دارد.

وی تأکید کرد: متأسفانه ما با کمبود ناوگان مواجه بوده و تا زمانی که تعداد آن به تقاضا برسد فاصله زیادی داریم.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه سعی کردیم از طرق مختلف مشکل عرضه بلیط را حل کنیم، گفت: یک راه این است که خود شرکت‌ها در حوزه سفرهای هوایی بلیط را عرضه کنند. در حوزه ریلی نیز بخشی از فروش به شکل اینترنتی و بخشی توسط آژانس‌ها انجام شد که عادلانه باشد چرا که همه امکان مراجعه به آژانس‌ها را نداشتند و از طرفی هم در بحث اینترنتی بلیط به قدری سریع فروش می‌رفت که اگر کسی دیر می‌کرد امکان خرید نداشت، لذا هر دو روش را در نظر گرفتیم که عدالت رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه