English

برنامه هواپیمایی آسمان برای کاهش تأخیرهای پروازهای نوروزی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: ما برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در نوروز در حال آماده‌سازی هواپیماهایمان هستیم تا بتوانیم با مدیریت تاخیر و کم کردن تاخیرات، پروازهای خوبی را برای مردم عزیزمان در ایام نوروز داشته باشیم.

برنامه هواپیمایی آسمان برای کاهش تأخیرهای پروازهای نوروزی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،حسن قاسمی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در حاشیه گردهمایی مدیران این شرکت اظهار کرد: هواپیمایی آسمان با وجود تحریم‌هایی که علیه هواپیمایی جمهوری اسلامی وجود دارد توانسته جایگاه خوبی را پیدا بکند و اکنون ۷ هواپیمای سر خط داریم. هشتمین هواپیما نیز تا آخر اسفند ماه به خط می‌آید.

وی ادامه داد: ما از مدارک بین‌المللی مدرک Iosa را داریم که هر دو سه سال یک بار شرکت‌های هواپیمایی ممیزی می‌شوند و این مدرک برای آنها صادر می‌شود. داشتن  این مدرک می‌توانند جزو افتخارات هر شرکت هواپیمایی باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با اشاره به گردهمایی مدیران این شرکت گفت: هدف از این گردهمایی، هم‌اندیشی بین رؤسای ایستگاه‌های استان‌ها و آمادگی برای پروازهای نوروزی است که انشالله بتوانیم خدمات بهتری را برای مردم عزیز کشورمان داشته باشیم. ما برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در نوروز در حال آماده‌سازی هواپیماهایمان هستیم تا بتوانیم با مدیریت تاخیر و کم کردن تاخیرات، پروازهای خوبی را برای مردم عزیزمان در ایام نوروز داشته باشیم.

قاسمی درباره سفرهای خارجی این هواپیمایی گفت: سفرهای خارجی ما به مقاصد استانبول، نجف، گرجستان و ارمنستان است و انشالله برای سال ۱۴۰۳ دنبال مدرک tco هستیم که بتوانیم پروازهای اروپاییمان را هم با مجوزی که از هواپیمای کشوری می‌گیریم، گسترش دهیم. در اکثر استان‌ها پروازهای داخلی را داریم که با اضافه کردن هواپیماهای جدید می‌توانیم تعداد پروازهای داخلی‌مان را هم بیشتر کنیم.

وی درباره استرداد بلیت توضیح داد: طبق قانون و شیوه‌نامه هواپیمایی کشوری ما موظف هستیم که طبق همان قوانین هواپیمایی کشوری استرداد بلیط و جریمه‌ای که بابت تاخیرات هست را به مردم برگردانیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد: هواپیمایی آسمان در شهریورماه 3 هواپیما داشت که الان از هواپیماهای خودمان با توجه به اینکه موتور و قطعه نداشتن در این چهار ۵ ماه موتور و قطعه تهیه کردیم و اکنون به ۷ هواپیما رسیده است. برای هشتمین هواپیما نیز دو موتور تهیه کردیم که انشالله تا پایان سال‌ و یا اوایل فروردین به خط می‌آید.

قاسمی درباره تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت توضیح داد: ما در صنعت حمل و نقل هوایی گران‌فروشی نداریم و اگر آژانسی تخلف کرده است باید تخلف آژانس بررسی شود اما شرکت‌های هواپیمایی در کف و سقفی که برای آنها تعیین شده است، قیمت‌ها را رعایت کرده‌اند.

وی افزود: به دنبال افزایش قیمت هستیم اما به شرطی که دولت اجازه بدهد. در شرایطی که دولت اجازه بدهد، تمکین می‌کنیم و اگر بتوانیم به دنبال این هستیم که قیمت‌ها را به سقف برسانیم تا بتوانیم از پس هزینه‌هایمان بربیاییم. در حال حاضر نمی‌توان گفت این قیمت‌ها صرفه اقتصادی ندارد اما اگر ما بخواهیم هواپیما و شرکت را به جایی برسانیم که قطعات بهتری بگیریم و هواپیما جدیدتری داشته باشیم، با این قیمت‌ها نمی‌توانیم، به هدف برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه