English

وزیر اقتصاد و دارایی:

مسیر بورس برای ورود صنایع تسهیل می‌شود

وزیر اقتصاد و دارایی از تسهیل شرایط پذیرش صنایع و واحدهای اقتصادی در بورس و فرابورس خبر داد.

مسیر بورس برای ورود صنایع تسهیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سید احسان خاندوزی، در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد اظهار کرد: بانک های فعال در استانها باید دارای خدمات ویژه ای باشند تا صنایع به سرمایه گذاری تمایل و رغبت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: مطالبات صنایع و سرمایه گذاران در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی ، مطالبات مهمی است که باید به آن توجه شود.

خاندوزی ادامه داد: همجنین افزایش سقف اختیارات یزد و استانها در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی از مواردی است که برای انجام آن و کمک به بخش صنعت و بخش خصوصی پیگیری و اقدام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر مطالبات صنایع و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ابتدای سال آینده برای تحقق خواست بخش خصوصی و صنایع استان یزد، نماینده بانک مرکزی در این استان مستقر می شود.

خاندوزی افزود: این نهاد اقتصادی و مالی در راستای هماهنگی و انجام امور بانکی، رفع موانع و مشکلات این بخش و تسهیل در کارها فعالیت خواهد کرد.

 

نماینده سازمان بورس در استان یزد مستقر می شود

وی ادامه داد: همچنین برای تحقق خواست بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی یزد، استقرار نماینده سازمان بورس نیز جزو موارد مهمی است که پیگیری و اقدام می شود.

خاندوزی گفت: تسهیل پذیرش واحدهای مختلف صنعتی و اقتصادی در بورس و فرابورس موضوع مهمی است و دولت نگاه ویژه به آن دارد تا از همه ظرفیت ها در بازار بورس در جهت خدمت به مردم و کشور استفاده شود.

وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: به منظور کمک به فعالان اقتصادی استان یزد ۱۰ واحد صرافی جدید برای تسهیل در انجام وظایف در استانها و شهرستان اردکان یزد راه اندازی می شود تا دسترسی ارزی راحت تر شود.

وی در مورد معافیت های مالیاتی بخش های مختلف به خصوص جاده سازی گفت: برای معافیت مالیاتی در این بخش باید اقدامات لازم انجام و لایحه ای آماده و تقدیم مجلس شورای اسلامی شود و امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه