English

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

۵۰ درصدی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده رشد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ابراز داشت: روند نوسازی بافت‌های فرسوده شهری از خرداد تا بهمن امسال رشد ۵۰ درصدی داشته است.

۵۰ درصدی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده رشد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، گفت: با اجرای بسته تشویقی، نوسازی بافت فرسوده شتاب مناسبی گرفته است. طبق آمارها، روند نوسازی بافت‌های فرسوده از ۱۵۵ هزار واحد مسکونی در خردادماه امسال به ۲۲۵ هزار واحد رسید است و رشد تقریباً دو برابری در نوسازی بافت‌های فرسوده را در این مدت تجربه کردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سهم کلان‌شهرها به ویژه تهران و مشهد در نوسازی بافت‌های فرسوده قابل توجه و حائز اهمیت است. بدین معنا که مساحت بافت‌های فرسوده در ۹ کلان‌شهر کشور معادل ۲۶ درصد است، اما در عملکرد نوسازی ۴۸ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

آئینی گفت: ۲۲۵ هزار واحد از ابتدای دولت سیزدهم وارد فرایند ساخت و ساز شده است که این واحدها در بیش از ۶۳ هزار نقطه کشور در حال ساخت است. تاکنون ۵۷ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است که این رقم تا پایان امسال به ۸۰ هزار واحد می‌رسد.

وی در بیان رتبه‌بندی شهرهای برتر در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه، تبریز، اصفهان و همدان به عنوان شهرهای برتر در زمینه نوسازی بافت فرسوده شناخته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه