English

رئیس سازمان توسعه تجارت:

ثبت نام خودروهای جانبازان از امروز آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ثبت نام جانبازان در سه سطح جانبازی از امروز ۴ بهمن انجام می‌شود.

ثبت نام خودروهای جانبازان از امروز آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی ضیغمی اعلام کرد: جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی جهت اطلاع از نوع خودروهای وارداتی عرضه شده و انتخاب آن از فردا می‌توانند به  سایت Janbazan.saleauto.ir مراجعه کنند. 

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: این مرحله جهت پایش درخواست جانبازان برای برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو است. 

وی با بیان اینکه ثبت نام خودروهای جانبازان از امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: ثبت نام جانبازان در سه سطح جانبازی انجام می‌شود، لذ از تاریخ چهارم تا پنجم جانبازان سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم جانبازان سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن  امکان ثبت نام برای مشمولان سطح سه انجام می‌شود.

ضیغمی بیان داشت: همچنین ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم بهمن ماه امکان پذیر است. 

وی بیان داشت: تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان براساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صمت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. 

معاون وزیر صمت اظهار داشت: تمام خودروهای نمایش داده شده در سایت دارای کف درخواست بوده و چنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نشود، به جانباز اطلاع داده می‌شود تا خودرو دیگری را انتخاب کند، بنابراین انتخاب خودرو هیچ گونه حقی را برای متقاضی دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد شرکت‌های وارد کننده صرفا زمانی ایجاد می‌شود که با فرد ثبت نام کننده قرار منعقد شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه