English

برگزاری جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

برگزاری جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
به گزارش خبرگزاری موج

، به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، طبق روال هفتگی در معاونت توسعه و زیرساخت  جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ریاست مجید داودی معاون توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با حضور نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ، مجری طرح و مشاوران فاز ۲ شهر فرودگاهی برگزار شد. 

داودی ضمن استماع گزارش اقدامات انجام شده در سه جبهه کاری الزامات لازم در جهت تکمیل و پیشرفت پروژه و دستور مقتضی جهت استفاده از  گروه‌های جدید و ماشین‌آلات بیشتر را صادر کرد.

همچنین در این جلسه فرزاد همدانچی  مجری طرح فاز ۲ شهر فرودگاهی گفت در کارگاه باند جنوبی  فعالیت مناسبی صورت گرفته و کلیه مقدمات کار از قبیل انتخاب مصالح و استقرار کارخانه آسفالت با سرعت خوبی در حال انجام است.

همدانچی افزود در جبهه کاری تونل کارگو نیز نمونه‌برداری از میل‌گرد و مصالح بکار رفته بمنظور تست و ارزیابی کیفیت آن به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارسال شده و بعد از شناسایی و مراحل تحقیقاتی، این پروژه نیز عملیاتی می‌شود.

لازم به ذکر است در این جلسه روند مکاتبات و سطح ارتباطات بین نمایندگان کارفرما و کنسرسیوم بازبینی  و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه