English

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی با تجهیزات و ماشین آلات ساحلی و با رعایت اصول ایمنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد.

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد
به گزارش خبرگزاری موج

، معاون بندری و امور اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: چهار نگله سنگین به وزن هر کدام ۲۳۰ تن با رعایت اصول ایمنی و بکارگیری صحیح تجهیزات جانبی ویژه تخلیه نگله های سنگین با ابعاد بزرگ، توسط ماشین آلات و تجهیزات ساحلی مستقر در بندر شهید بهشتی چابهار از کشتی تخلیه و به وسایل حمل مخصوص محموله‌های ترافیکی جهت نصب در مقاصد مصرف بارگیری شد.

حسین شهدادی افزود: بندر شهید بهشتی چابهار فرصت ها و ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای صنایع مادر در حال ایجاد در سواحل مکُران از قبیل فولاد و واحدهای پتروشیمی برای واردات و تخلیه نگله‌های فوق سنگین از مبادی خارج کشور جهت نصب در این واحدها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به رونق توسعه اقتصادی و افزایش صادرات و واردات کالا در نبدرچابهار، گفت: چند روز گذشته دو فقره قرارداد سرمایه گذاری بندر چابهار با بخش خصوصی به میزان ۲۷ هزار میلیارد ریال امضا شد.

معاون بندری و امور اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای سیاست‌های ابلاغی توسعه دریا محور توسط رهبر معظم انقلاب، قرارداد سرمایه گذاری ساخت سیلوی نگهداری غلات به میزان ۲۰ هزار میلیارد ریال و قرارداد احداث پایانه خدمات لجستیک کانتینری با مبلغ سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال بین فعالان بخش خصوصی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان امضا شد.

وی تصریح کرد: با امضای این قراردادها، ظرفیت نگهداری غلات در بندر چابهار به دو میلیون تن خواهد رسید و زنجیره ارائه خدمات استاندارد لجستیکی نیز افزایش خواهد یافت‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه