English

وزیر نفت دستور ازسرگیری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان را صادر کرد

وزیر نفت با بازدید از مراحل اجرای طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان، دستور آغاز دوباره عملیات اجرایی این پروژه را پس از سال‌ها بلاتکلیفی صادر کرد.

وزیر نفت دستور ازسرگیری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان را صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، جواد اوجی امروز پنجشنبه، ۳۰ آذر ماه با بازدید از آخرین روند عملیات اجرایی طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان از تازه‌ترین تحولات مربوط به آن مطلع شد و دستور داد عملیات اجرایی آن پس از سال‌ها بلاتکلیفی ازسرگرفته شود.

بر اساس این گزارش، این طرح پتروشیمی که بخش بزرگی از سهامداران آن مردم هستند، مشکلات بسیاری را در چند سال اخیر از سر گذرانده است، اما خوشبختانه به‌دنبال پیگیری‌های نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کارگروهی تشکیل شد تا به‌صورت تخصصی از سرگیری دوباره ساخت آن را پیگیری کنند.

طبق اعلام وزارت نفت ، به‌دنبال حضور هلدینگ‌ پتروشیمی خلیج‌فارس در اجرای این طرح و سرمایه‌گذاری ۶۰ درصدی، به نظر می رسد طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان تا سه سال آینده تکمیل شود. 

با توجه به اشتغالزایی بالای صنعت پتروشیمی، راه‌اندازی طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان، اشتغال‌زایی فراوانی برای مردم منطقه به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه