English

معاون وزیر اقتصاد:

سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت سامانه‌ای هوشمند است

رئیس سازمان خصوصی سازی ابراز داشت: سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت سامانه‌ای هوشمند است که مدیران دستگاه‌های اجرایی با ثبت نام در آن می‌توانند املاک دولتی استان را مشاهده نموده و در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه خود، از ظرفیت مولدسازی استفاده نمایند.

سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت سامانه‌ای هوشمند است
به گزارش خبرگزاری موج

، مالک رحمتی معاون وزیر اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی  در این جلسه کارگروه مولدسازی استان خراسان رضوی حضور یافت و بیان داشت: سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت سامانه‌ای هوشمند است که مدیران دستگاه‌های اجرایی با ثبت نام در آن می‌توانند املاک دولتی استان را مشاهده نموده و در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه خود، از ظرفیت مولدسازی استفاده نمایند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب در موضوع مولدسازی، میان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی بیان داشت: با وجود اینکه املاک مازاد در مراکز استان‌ها، ارزش افزوده بیشتری دارند ولی باید از ظرفیت املاک سایر شهرستان‌ها، در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آنها استفاده شود.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام، تکلیفی بوده و تعریفی نیستند و در این شرایط همه ما باید فرصت را غنیمت شمرده تا بتوانیم عقب ماندگی یک دهه‌ای که با این پروژه‌های نیمه کاره به ارث رسیده است را، با استفاده از ظرفیت مولدسازی، جبران نمائیم.

وی با اشاره به بیانات رئیس جمهور گفت: باید طوری عمل شود که استفاده از ظرفیت مولدسازی در املاک مازاد، برای مدیران دستگاه‌های اجرایی افتخار محسوب شده و از این مدیران تقدیر به عمل آید.

رحمتی تصریح کرد: دارایی‌های مازاد و راکد استان خراسان رضوی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده که از محل ایجاد ارزش افزوده و مولدسازی این دارایی‌ها، کمبود سرانه‌ها در استان جبران و پروژه‌های نیمه تمام مورد نیاز مردم اجرا خواهد شد.

وی افزود: باهم افزایی و کمک دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی می‌توان تکمیل پروژه‌های برزمین مانده را شتاب بخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه