English

پروانه ساخت ۳ هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر برای صنایع صادر شد

معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا با اشاره به امضای قرارداد 3 جانبه بین سرمایه‌گذار ،صنعت و توانیر از صدور پروانه ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر برای صنایع خبر داد.

 پروانه ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر برای صنایع صادر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمود کمانی با تاکید بر لزوم ساخت 4500 مگاوات نیروگاه خورشیدی طی 7 ماه از سوی سرمایه‌گذاران گفت: مدل بخش صنعت کشور برای ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کامل شده و براساس قرارداد 3جانبه‌ای که بین سرمایه‌گذار، صنعت و شرکت توانیر به امضا رسید، صنایع برای ساخت حدود 3000 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر پروانه احداث دریافت کردند.

وی با تاکید بر لزوم ساخت و بهره‌برداری از 11 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر طی 2 سال آینده در کشور، این اقدام را در جهت حل ناترازی انرژی عنوان کرد که سهولت‌بخشی به ساخت این نیروگاهها به طور مستمر از سوی مقامات عالی کشور پیگیری می‌شود و وزیر نیرو دستورات لازم را به شرکت توانیر و شرکت‌های برق منطقه‌ای ابلاغ کرده است.

کمانی با اشاره به اقدامات این سازمان در جهت تسهیل ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز اظهار کرد: این موضوع از جوانب مختلف به طور موازی در دست پیگیری است تا علاوه بر رفع نگرانی سرمایه‌گذاران برای تامین مالی، کار تخصیص زمین، تجهیزات و اتصال به شبکه بدون مشکل انجام شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ساختگاه‌های موردنیاز باید تا پایان آذر ماه به سرمایه‌گذاران تحویل شود، از سرمایه‌گذاران خواست هرچه سریع‌تر مدیران طرح‌ها را مشخص کنند تا از امکانات پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه